Кожній стороні відводиться по N секунд на хід, під час якої гравці пересувають фігури, тим самим «голосуючи» за свій варіант ходу. Після закінчення часу система підводить підсумки, і найбільш популярний варіант ходу здійснюється в грі.
У випадках, коли два і більше варіантів ходів набрали однакову кількість голосів членів команди (наприклад 50 на 50, або 25, 25, 25, 25), перевага віддається тому варіанту ходу, на обдумування і здійснення якого гравцями було витрачено менше часу.
Рейтинг кожного гравця обчислюється програмою в автоматичному режимі. Параметри, що впливають на обчислення рейтингу:
- кожен хід гравця: 1 хід = (+) 1 бал;
- хід збіг з колективним ходом: 1 хід = (+) 10 балів;
- час, витрачений на хід в секундах: 1 сек. = (-) 0,01 бала;
- пропуск ходу = (-) 3 бали.